Najlepsze owoce dla utraty wagiW nadziei, że trochę schudnąć lub utrzymać kilogramów stracił? Nadszedł czas, aby uderzyć na produkty i uchwycić niektóre zdrowe owoce. Owoc nie tylko pomaga docelowej tłuszczu z brzucha, ale to również może zmniejszyć ryzyko niektórych nowotworów i innych chorób przewlekłych. Plus, owoce zapewniają niezbędne witaminy i minerały, błonnik i inne składniki odżywcze są ważne dla zdrowia. W rzeczywistości, owoce są częścią zrównoważonego i zdrowego odżywiania, według centrum kontroli i prewencji chorób. Jeśli chcesz, aby uzyskać niektóre z najlepszych owoców, spróbuj dołączyć udziałów gospodarstwa CSA, który gdy gospodarstwo znajduje się określoną liczbę “jednostek”—członkostwo lub Subskrypcja dla publiczności.  Jeśli nie możesz dostać się do sklepu, w puszkach lub mrożone owoce i odżywcze opcje. Tylko pamiętaj, aby wybrać z nich bez dodatku cukru, syropu lub inne składniki, które pakują kalorii. I pamiętaj, aby połączyć twój plan odchudzania z codziennej aktywności fizycznej (po konsultacji z lekarzem).

Aby zintegrować swój plan zasilania

Oto niektóre owoce, aby zintegrować swój plan zasilania, który może pomóc ci rzucić funtów. Arbuzy  Ten soczysty owoc jest ładowany z wody i z niską zawartością kalorii, co sprawia, że nadaje się do spożycia odchudzanie. Spożywanie arbuza będzie zagwarantować, że nawilżona. I gdy pojawi się dużo wody, twój organizm może optymalnie pracować. Także, gdy jesteś nawodniony, nie pomylić pragnienie z głodem i bądź taki zblazowany niezdrowe przekąski. Łączyć arbuza i kilka słonych i pikantnych składników orzeźwiający obrót z nasz prosty i szybki przepis na gazpacho z arbuza. Lub zajrzyj na sałatkę, która ma słodycz arbuza, cierpkości limonki, zasolenie феты i oliwek, pół-ostry herbaceousness rukoli. Borówka To prawda, że wszystkie jagody są dobre dla ciebie. Ale jagoda nie jest najlepszym z najlepszych, zwłaszcza dla Twojej figury—CDC mówi, że jedna filiżanka jagód jest 83 kalorii. Borówka pochwalić się dużą ilością składników odżywczych, które pomaga im walczyć z tłuszczu poprzez zwiększenie metabolizmu i skutecznie spalić kalorie. I tak jak są one wypełnione w błonnik, pomogą one utrzymać się zadowolony. Kasza gryczana mąka wypełnia nasze sycące naleśniki z podwyższoną zawartością białka, błonnika i składników odżywczych, i черничным sos jest doskonały do pieczenia. Lub spróbować nasze koktajle, wiele zastępują śniadanie bogate w białko i błonnik, koniecznie utrzymać się zadowolony do obiadu.Aby zintegrować swój plan zasilania

Gruszki z wysoką zawartością błonnika

Gruszki z wysoką zawartością błonnika, pektyn, który, jak wykazano, aby tłumić apetyt. Plus cała błonnik w gruszki pomaga utrzymać wam odpowiada. I gruszki mogą obniżyć poziom cholesterolu i ryzyko rozwoju choroby niedokrwiennej serca. Zamiast skręcić do handlowego automatu, weź gruszki ze skórki, tak, że można uzyskać korzyści z jego wypełnienie włóknem, aby ograniczyć apetyt. Te jak z nut żurawina gruszki zrobić prosty deser. Jabłka łatwo nosić ze sobą jako przekąski, a oni o niskiej zawartości kalorii (średniego jabłka 72 kalorii, mówi CDC) i brak sodu i tłuszczu. Tak, mogą być składnikiem każdej diety odchudzającej. Jabłka są jednym z najlepszych źródeł owoc plombowania włókna, co oznacza, że będziesz na tyle zadowolony, aby uniknąć przekąski w ciągu dnia. W rzeczywistości, badania wykazały, że jedzenie z wypełniaczem jabłko przed jedzeniem może wypełnić cię tak, że jesz mniej kalorii. Plus, mogą pomóc zmniejszyć ryzyko chorób nowotworowych, wzmacnia zdrowie serca i daje energię, aby uruchomić. Są one również pomocne przy normalizacji poziomu cukru we krwi, który może pomóc w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji przekąski, bo nie Jesteś zdesperowany, aby coś w brzuchu szybko.

Sprawdź nasze 10 zdrowych jabłek przepisy, które są gwarantowane, aby kochać. Po zjedzeniu pół grejpfruta przed każdym posiłkiem może obniżać poziom insuliny, tłuszcz-przechowywanie hormonu, co może prowadzić do utraty wagi. Bo grejpfruty są wypełnione wodą, są one utrzymać się nawilżona i zadowoleni, pomaga jeść mniej. Plus, owoc zawiera spalające tłuszcz enzymy, klasyfikuje go jako utrata wagi super-duper. I dlatego, że ma więcej energii do strawienia ten owoc, to pomaga spalić więcej kalorii. Owoc ten elektrownia jest również dobrym źródłem białka, witaminy c, kwasu foliowego i potasu. Przygotuj dorsz tutaj w kuchence mikrofalowej i wymieszać z grejpfrutem i warzywami na szybkie i zdrowe danie. Średni, lekko zielony banan będzie zwiększyć swój metabolizm i napełnią was. Banan jest to świetny sposób, aby zwiększyć energię i idealne po treningu posiłek. Zamówić banana, batonik energetyczny, aby upewnić się, że masz naprawdę przydatna przysmak. Plus, banan może pomóc w zapobieganiu skurcze mięśni i regulują ciśnienie krwi. Zacznij swój dzień z tymi банановыми gofry. I zamiast kanapki z serem na obiad, spróbować to masło orzechowe na grilla i banana.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *